Ämne: Feedback och förbättringsmöjligheter för er affär
Hej [Affärens ägares namn]!
Jag hoppas att detta email når er i god hälsa. Jag är en lojal kund i er affär och jag blev glatt överraskad när jag hörde att ni planerar att flytta till en större lokal i samma område. Jag skulle gärna dela med mig av mina åsikter om affären och ge er feedback om vad som fungerar bra, vad som kan förbättras och vad jag hoppas att ni kommer att erbjuda när ni flyttar till den nya lokalen.
För det första vill jag berömma er för det som fungerar bra i er affär. Jag uppskattar den vänliga och hjälpsamma personalen som alltid finns tillgänglig för att svara på frågor och ge råd. Det gör min shoppingupplevelse mycket trevlig och personlig. Dessutom är jag imponerad av det breda sortimentet ni erbjuder. Det finns alltid ett bra utbud av produkter att välja mellan, vilket gör det enkelt för mig att hitta det jag letar efter.
När det gäller förbättringsmöjligheter finns det några saker som jag skulle vilja nämna. För det första, ibland kan det vara trångt i affären, särskilt under rusningstiderna. Det kan vara svårt att röra sig fritt och ibland kan det vara svårt att hitta det man söker. Med er flytt till en större lokal hoppas jag att ni kommer att kunna erbjuda mer utrymme för kunderna att röra sig och att förbättra skyltningen så att produkterna är lättare att hitta.
En annan sak som jag har saknat i affären är möjligheten att sitta ner och ta en paus. Ibland kan det vara skönt att kunna sätta sig ner och vila en stund efter att ha handlat. Med den större lokalen skulle det vara fantastiskt om ni kunde inkludera ett litet caféhörn eller en sittgrupp där kunderna kan koppla av och njuta av en kopp kaffe eller något att äta.
Slutligen, när ni flyttar till den nya lokalen, skulle jag uppskatta om ni kunde öka tillgängligheten för personer med funktionsnedsättningar. Till exempel, genom att se till att ingången är tillgänglig för rullstolar och att det finns tydliga skyltar och markeringar för personer med nedsatt syn eller hörsel. Det skulle bidra till att skapa en inkluderande och tillgänglig miljö för alla kunder.
Jag ser fram emot att besöka er i den nya lokalen och uppleva förbättringarna som ni kommer att göra. Jag är övertygad om att med er dedikation och lyhördhet för kundernas feedback kommer ni att fortsätta att erbjuda en enastående service och shoppingupplevelse.
Tack för er tid och för att ni tar er tid att lyssna på era kunders åsikter. Ni är verkligen en affär som värnar om era kunder och strävar efter att bli ännu bättre. Om ni har några frågor eller behöver ytterligare feedback är jag mer än villig att hjälpa till.
Med vänliga hälsningar,
[Ditt namn]
Kommentarer
Skicka en kommentar